štvrtok 10. februára 2011

Ako na karfiól?

Karfiól má rád asi každý. Síce každý v inej podobe, ale predsa. Vajco má rád vyprážaný, ja to nemôžem ani vidiet. ble. Ale, statočne ho pripravujem zas a znova.
Irituje ma na ňom jedna vec. Má strašne sprostý tvar, nedá sa to poriadne ani obaliť, ani osmažiť. Jedna strana horí, no na ďalšiu ho nie a nie otočiť, lebo tak proste jedrží.
Po vysmážaní karfiólu vyzerá kuchyňa ako po výbuchu. všade je strúhanka, múka aj vajíčka, varná doska sa stráca pod nánosom vyprskaného oleja a v panvici horia opadané zvyšky strúhanky. No ďakujem pekne za takúto robotu. Ešte to aj nechutí.

Zamýšľala som sa nad tým, ako si prácu uľahčiť, ale jediným riešením, ktoré ma napadlo je fritéza. Tú ale veľmi nechcem, hlavne kvôli žravosti oleja. Veru, aj cena oleja podrástla.
Zatiaľ jediné čo ma napadlo je uvarený karfiól rozprdkať s vajíčkom, mliekom a múkou a piecť to ako karfiólové osúchy. To už ale nie je ono. Máte teda niekto niečo lepšie? Zúfalo potrebujem radu.

Vopred ďakujem (a Vajco určite tiež)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára