pondelok 28. februára 2011

Je to smutné!!!

Je to smutné, ale je to tak. Zlákaná lahodnou chuťou čerstvého masla, a návodu na jeho výrobu nájdeného na internete som sa rozbehla do potravín. Bola som odhodlaná nájsť tú správnu smotanu a v rekordnom čase sa dostať domov. To všetko len pre ten úžasný pocit, keď zahryznete do vianočky s hrozienkami, natretej jemým, a na jazyku sa rozplývajúcim čerstvým maslom.

Do potravín som vletela obrovskou rýchlosťou a pobrala všetko čo som mala na zozname. Len aby som na to nezabudla zaslepená vidinou masla. Potom som sa pobrala k regálu s mliekom a smotanami. Prezrela som všetky kelímky a krabičký so šľahačkovou smotanou, avšak nevšímavosť a ľahostajnosť slovenských reťazcov zrejme nepozná hranice. Nenašla som ani jednu jedinú smotanu, ktorá by neobsahovala stabilizátory. Dokonca ani tá za 2 eurá nie!!! Sklamaná som sa teda pobrala k pokladni, a cestou prešla okolo police s bio produktami. Bol bio jogur, ovčie mlieko, zakysanka a čo ja viem čo ešte, ale šľahačková smotana ani náhodou. :(

Zaplatila som teda za zvyšok nákupu a nahádzala som ho do tašky. Cestou do kancelárie som prechádzala okolo príšerne drahých bio potravín, ale čo som mala robiť. Bola to moja jediná šanca na záchranu. Vošla som dnu, a prechádzala okolo premrštených cenoviek. Cítila som sa skôr ako v obchode s luxusnou obuvou ako v potravinách. Prišla som k chladiacemu pultu a jediné čo tam mali bolo sójové mlieko.

Katastrofa, projekt dokonalej vianočky sa odkladá na neurčito. Kým nenájdem inteligentnú smotanu :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára